صفحه اصلی / آموزشی تندر ال 90 / معرفی آپشن های تندر ال ۹۰

معرفی آپشن های تندر ال ۹۰

معرفی آپشن های تندر ال ۹۰

تندر ۹۰، در مقایسه با قیمت خود، به خوبی توانسته رضایت مصرف کنندگان را در حوضه فنی و لذت از رانندگی جلب کند، ولی ظاهر، آپشنها و فضای داخل کابین تندر، در برآورده کردن توقعات مصرف کنندگان توفیق چندانی نداشته، از این رو بازار آپشنهای رفاهی، امنیتی و ظاهری ال ۹۰ بسیار داغ است.

برای سهولت در انتخاب مشتریان، در این مقاله این آپشنهای تندر و تغییری که هر کدام از آنها در این خودرو ایجاد می کنند آورده شده اند، قیمت آپشنهای ال ۹۰ حدودی است و معمولا قیمت نصب آنها بستگی به محل و سایر شرایط دارد.

 
صندوق پران (کد L101) قیمت (تومان): ۲۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-26
مشخصات: صندوق پران تندر از مهمترین و کارآمدترین آپشنهای آن است، زیرا بدون آن راننده باید خودرو را خاموش کرده و با استفاده از سوئیچ درب صندوق را باز کند.
از طرف دیگر در صورتیکه سوئیچ در صندوق عقب جا بماند و درب صندوق بسته شود، راننده باید از طریق کلید ساز، یا باز کردن صندلی عقب آن را خارج کند. این موضوع در سفر و مواقعی که دسترسی به سوئیچ یدک میسر نیست، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
صندوق پران را می توان به سیستم دزدگیر مرتبط کرد به نحوی که از طریق ریموت دزدگیر بتوان درب صندوق را نیز باز کرد.  

 

سنسور دنده عقب (کد L102) قیمت (تومان): ۷۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-60
مشخصات: ارتفاع تندر نسبت به سایر خودروهای سواری بلندتر است و طراحی صندوق آن باعث شده که راننده دید کافی به فضای پشت خودرو را نداشته باشد. هنگام حرکت در دنده عقب، در صورت وجود موانع کوتاه احتمال برخورد با آنها زیاد است.
 نسب سنسور دنده عقب این امکان را برای راننده فراهم می کند که در حرکت دنده عقب با شنیدن صدای بوق هشدار به موانع برخورد نکند. نمونه های مختلفی از سنسورهای دنده عقب وجود دارند که مرغوبترین آنها در آب و هوای بارانی و دماهای مختلف نیز کارایی مناسبی دارند.  

 

محافظ کامپیوتر (ECU) (کد L103) قیمت (تومان): ۳۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-4
مشخصات: برای جلوگیری از سرقت کامپیوتر خودرو (ECU) استفاده می شود و قیمت آن در مقابل قیمت ECU بسیار ناچیز است و به توجه به آمار سرقت کامپیوتر خودرو، نصب آن توصیه می شود.

 

کابل اتصال منفی (کد L104) قیمت (تومان): ۸۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-8
مشخصات: در خودرو تندر، در صورت روشن کردن وسایل متعدد برقی (کولر، بخاری، ضبط، چراغ جلو، شیشه گرم کن و … ) عملکرد آنها دچار اشکال می شود، مثلا درجه حرارت آب بالا می رود و خودرو شروع به لرزیدن می کند و یا نور چراغ جلو شروع به کم و زیاد شدن می کند و این بدلیل ضعیف بودن اتصال منفی در تندر است.
کابل اتصال منفی این مشکل را برطرف می کند و راننده خودرو می توانند بصورت همزمان و بدون مشکل از وسایل الکتریکی آن استفاده کنند.  

 

قفل زاپاس (کد L105) قیمت (تومان): ۲۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
  tondar-dcar-ir-40
مشخصات: برای  جلوگیری از سرقت زاپاس استفاده می شود و قیمت آن در مقابل قیمت رینگ و لاستیک بسیار ناچیز است. سرقت زاپاس با چنان سرعتی انجام می شود که علیرغم وجود دزدگیر، قبل از آنکه اطرافیان متوجه صدای دزدگیر شوند، کار به پایان رسیده است. لذا استفاده از قفل زاپاس برای خودروهایی که اغلب در بیرون از منزل پارک هستند توصیه می شود.

 

قفل پدال (کد L106) قیمت (تومان): ۱۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-45
مشخصات: به گفته مامورین کلانتری و آگاهی، قفل پدال از موثرترین عوامل بازدارنده در سرقت خودرو است. قفل پدال در واقع نوعی قفل سنتی (کتابی یا معمولی) است که باز کردن آن نیازمند تخصص و حرفه است. سارقین با مشاهده عوامل بازدارنده اینچنینی خود را به زحمت نمی اندازند و اصطلاحا به دنبال دیوار کوتاهتری می گردند.

 

قفل محافظ پیچ قالپاق (کد L107) قیمت (تومان): ۱۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
  tondar90-dcar-ir-68
مشخصات: برجستگی های روی آچار و پیچ مکمل هم هستند و در واقع این پیچ فقط توسط آچار خودش باز می شود، پیچ محافظ قالپاق دسترسی سارقین را به پیچ های چرخ محدود کرده و ضریب امنیتی چرخها را بالاتر می برد.

 

پاور ویندو- بالابر اتوماتیک شیشه (کد L108) قیمت (تومان): ۳۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-58
مشخصات: با بستن درب خودرو توسط ریموت، کلیه شیشه های برقی خودرو، در صورت باز بودن، یکی پس از دیگری بالا می روند. این سیستم از یک سو احتمال باز ماندن شیشه ها را کاهش داده و از سوی دیگر راننده مجبور نیست هر باز قبل از پیاده شدن باز یابسته بودن شیشه ها را کنترل کند.

 آپشنهای داخل کابین تندر

 
مینی داشبورد (کد L109) قیمت (تومان): ۲۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-1
مشخصات: این قطعه همرنگ داشبورد و از جنس پلاستیک است که با چسب دوطرف به داشبورد می چسبد. با توجه به محدودیت فضای داشبورد تندر، مطابق شکل فضای بیشتری را برای سرنشینان ایجاد می کند.

 

درب ایربگ (کد L110) قیمت (تومان): ۱۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-11
مشخصات: در مدلهای فاقد ایربگ سرنشین، این درپوش فضای خالی داشبورد را پوشانده و زیبایی بیشتری را ایجاد می کند.

 

کنسول وسط با پایه فابریک (کد L111) قیمت (تومان): ۳۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-19
مشخصات: کنسول وسط فضای جدیدی را برای نگهداری مدارک، بیمه نامه و … ایجاد می کند و از سوی دیگر راننده می تواند آرنج خود را روی آن قرار دهد که در رانندگی های طولانی و سفر موجب کاهش خستگی راننده می شود.

 

پارکابی استیل درجه ۱ (کد L112) قیمت (تومان): ۲۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-50
مشخصات: در اثر تماس کفش با قسمت پارکابی خودرو، به مرور رنگ این قیمت از بین می رود و ظاهر بدی را ایجاد می کند، استفاده از پا رکابی استیل این مشکل را رفع کرده و در عین حال ظاهر زیباتری را برای خودرو ایجاد می کند.

 

لاستیک زیرپایی اصلی رنو (کد L113) قیمت (تومان): ۵۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-16
مشخصات: اندازه و ابعاد این کفپوش برای تندر طراحی شده و لبه های داخلی آن مانع از انتقال آب و گرد و خاک به موکت کف خودرو می شود.

 

کنسول زیر داشبورد (کد L114) قیمت (تومان): ۱۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-31
مشخصات: این قطعه فضای خالی پایین داشبورد را پر می کند و بیشتر برای نگهداری عینک و اشیاء کوچک مانند فلش (USB) مناسب است. این قطعه از طریق پیچ یا چسب دو طرف چسبانده می شود.

 

نقره ای دور دریچه (کد L115) قیمت (تومان): ۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-15
مشخصات: این قطعه پلاستیکی از طریق چسب دو طرف به دریچه کولر و بخاری متصل می شود که با طرح نقره ای قسمتهای وسط داشبورد هم رنگ می شود.

 

استیل دور دریچه (کد L116) قیمت (تومان): ۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-20
مشخصات: مطابق شکل این قطعه استیل از طریق چسب دو طرف به قاب کولر و بخاری چسبیده می شود.

 

سر دنده مگانی (کد L117) قیمت (تومان): ۳۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-53
مشخصات: سردنده طرح مگان، به رنگ مشکی و نقره ای است که با رنگهای سایر قسمتهای اتاق نزدیکتر است.

 

جا عینکی سقفی (کد L118) قیمت (تومان): ۲۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-32
مشخصات: برای نگهداری از عینک طبی یا آفتابی طراحی شده و با استفاده از آن سطح شیشه عینک در اثر تماس با سایر اشیاء داشبورد خط و خش نمی افتد.

 

نمد روی داشبورد (کد L119) قیمت (تومان): ۱۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-3
مشخصات: برش این قطعه مطابق با داشبورد تندر طراحی شده و دریچه های شیشه گرم کن و کانال کولر و بخاری در آن منظور شده اند. این قطعه فضای اتاق تندر را گرمتر نشان می دهد.

 

آرم فرمان رنو (کد L120) قیمت (تومان): ۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-27
مشخصات: مطابق شکل با استفاده از این قطعه لوگو فرمان جلوه و زیبایی بیشتری دارد که در خودرو مگان و سایر محصولات کارخانه رنو از آن استفاده می شود.

 

جاسیگاری لیوانی (کد L121) قیمت (تومان): ۳۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-43
مشخصات: خودرو تندر بصورت پیشفرض فاقد زیر سیگاری قابل تخلیه است و این قطعه برای کسانی که در خودرو سیگار می کشند مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کفپوش اتاق کامل درجه ۱ (کد L122) قیمت (تومان): ۴۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-56
مشخصات: این قطعه کل کف داخل خودرو را می پوشاند و نصب آن با باز کردن اجزاء متصل به کف خودرو مقدور است، این قطعه بیشتر در استانهای پر باران استفاده  می شود و در نتیجه استفاده از آن راننده نگران خیس شدن، بو گرفتن و پوسیده شدن کف خودرو نخواهد بود.

 

استیل دور شاسی قفل کن (کد L123) قیمت (تومان): ۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-28
مشخصات: این قطعه از جنس استیل است و با چسب دوطرف چسبانده می شود.

 

کاور قفل صندوق عقب درجه ۱ (کد L124) قیمت (تومان): ۲۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-29
مشخصات: در اثر تماس اشیاء به مرور زمان رنگ این قسمت از بین می رود لذا استفاده از این قطعه این مشکل را برطرف می کند و در عین حال ظاهر زیباتری به فضای صندوق عقب می دهد.

 

کفپوش صندوق عقب (کد L125) قیمت (تومان): ۲۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-22
مشخصات: کفپوش صندوق عقب روکش پلاستیکی دارد و شکل آن اصطلاحا بشقابی است و در صورت تماس با اشیاء مرطوب و یا ریختن آب در آن براحتی قابل نظافت است.

 

نمد پشت صندلی – داخل صندوق (کد L126) قیمت (تومان): ۲۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-24
مشخصات: این قطعه فضای صندوق عقب تندر را یکدست کرده و ظاهر بسیار زیباتری را به آن می دهد.

 

جک درب موتور (کد L127) قیمت (تومان): ۳۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-41
مشخصات: با استفاده از این قطعه باز و بسته کردن درب موتور راحتتر انجام می شود.

 

جک درب صندوق (کد L128) قیمت (تومان): ۳۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-48
مشخصات: با استفاده از این قطعه باز و بسته کردن درب صندوق عقب راحتتر انجام می شود.

 

نمد درب موتور (کد L129) قیمت (تومان): ۲۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-17
مشخصات: این قطعه نوعی عایق است و از طریق پین (خار) به درب موتور متصل می شود و استفاده از آن مانع از سوختن و تغییر رنگ درب موتور (در اثر حرارت) می شود و از طرف دیگر در کاهش صدای موتور نیز موثر است. بدون استفاده از این قطعه، به مرور زمان رنگ زیر و حتی روی درب موتور تغییر می کند.

 

نمد درب صندوق (کد L130) قیمت (تومان): ۲۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
  tondar-dcar-ir-34
مشخصات: این قطعه نیز از طریق پین (خار) به درب صندوق متصل می شود و همانطور که در شکل پیداست ظاهر زیباتری را ایجاد می کند. با توجه به جنس آن که عایق است، در فصول سرد به گرمتر ماندن صندوق عقب و در نتیجه فضای سرنشینان عقب خودرو کمک می کند.

 

نوار دور موتور (کد L131) قیمت (تومان): ۱۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-7
مشخصات: این نوار لاستیکی مانع از تماس مستقیم بین درب موتور و بدنه خودرو شده و ورود گرد و غبار به موتور را کمتر می کند و در نتیجه فضای موتور تمیزتر می ماند. بعلاوه این قطعه در کاهش جریان هوای ناخواسته از کانال کولر و بخاری (خصوصا در سرعت بالا) موثر است.

 

کاپ سر کمک (کد L132) قیمت (تومان): ۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-14
مشخصات: بدلیل شکل کاسه ای سر کمک، آب و ضایعات در آن باقی می مانند و به مرور زمان این فضا دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شود. کاپ سر کمک، در عین زیباتر کردن فضای موتور مانع از این مشکل می شود.

 

آپشنهای بدنه تندر

 
توری زیر برف پاک کن (کد L133) قیمت (تومان): ۱۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-39
مشخصات: مطابق شکل این قطعه در فضای پایین برف پاک کن قرار می گیرد و با ایجاد نمای زیباتر، مانع از تجمع برگ درخت و ضایعات در این قسمت می شود.

 

راهنما مگانی (کد L134) قیمت (تومان): ۱۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-44
مشخصات: این قطعه بسادگی و بدون نیاز به تغییری در بدنه نصب می شود و ظاهر زیباتری دارد.

 

دستگیره درب صندوق عقب (کد L135) قیمت (تومان): کروم: ۵,۰۰۰ معمولی:۳,۰۰۰
اجرت نصب: 
  tondar-dcar-ir-42
مشخصات: سرنشینان خودرو برای باز و بسته کردن درب صندوق عقب ناگزیر از تماس با بدنه خودرو هستند که مواردی که بدنه تمیز نباشد لباس و دست شخص آلوده خواهد شد. این دستگیره باز و بسته کردن درب صندوق را آسانتر می کند.

 

بادگیر شیشه های جلو (کد L136) قیمت (تومان): ۲۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-55 
مشخصات:

 

  

بادگیر چهار پنجره (کد L137) قیمت (تومان): ۴۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-37
مشخصات:

 

بادی فویل درب ها (کد L138) قیمت (تومان): ۲۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
  tondar-dcar-ir-6
مشخصات:  مطابق شکل

 

قاب دستگیره (کد L139) قیمت (تومان): ۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-57
مشخصات:  مطابق شکل

 

قاب زیر دستگیره (کد L140) قیمت (تومان): ۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
  tondar-dcar-ir-51
مشخصات:  مطابق شکل

 

فلاپ وراکروزی (کد L142) قیمت (تومان): ۲۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-23
مشخصات: در صورت نصب این قطعه اگر مانعی به گلگیرهای خودرو برخورد کند خسارت بمراتب کمتری ایجاد کرده و در عین حال ظاهر زیباتری برای تندر ایجاد می کند.

 

گل پخش کن نشکن (کد L143) قیمت (تومان): ۲۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-18
مشخصات:

 

قاب آیینه لبه دار (کد L144) قیمت (تومان): ۱۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-30
مشخصات:  مطابق شکل

 

 

آیینه پرستیژ (کد L145) قیمت (تومان): چینی (۲۰۰,۰۰۰) ایرانی (۱۶۰,۰۰۰)
اجرت نصب: 
  tondar-dcar-ir-12
مشخصات: آیینه اصلی تندر ابعاد کوچکی داشته و دید محدودی را در اختیار راننده قرار می دهد، آیینه طرح پرستیژ بزرگتر است و این مشکل را در تندر مرتفع می کند.

 

بال عقب شرکتی رنگ شده (کد L146) قیمت (تومان): ۱۱۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-21
مشخصات: مطابق شکل

 

دیفیوزر سپر عقب (کد L147) قیمت (تومان): ۲۰,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-33
مشخصات: مطابق شکل

 

آنتن سقفی مگانی (کد L148) قیمت (تومان): ۱۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-54
مشخصات: مطابق شکل

 

ابرویی چراغ جلو (کد L149) قیمت (تومان): ۱۳,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-13
مشخصات: مطابق شکل

 

 

پرژکتور سپر جلو (کد L151) قیمت (تومان): مدل ۱: ۳۵,۰۰۰ مدل ۲: ۴۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-2
مشخصات: در مدلهایی که فاقد پرژکتور هستند، پس از اجرای سیم کشی (که جداگانه باید خریداری شود) و بریدن محل مخصوص در سپر قابل اجرا است.

 

 

قاب پلاک (کد L153) قیمت (تومان): ۳,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-47
مشخصات: از جنس پلاستیک است و قبل از نصب پلاک، آنرا بصورت کشویی در قاب پلاک قرار داده و به بدنه خودرو پرچ  می شود.

 

سر اگزوز استیل (کد L154) قیمت (تومان): ۱۵,۰۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-35
مشخصات: این نوع سر اگزوزها صدای ناهنجاری تولید نمی کنند و نصب آنها بسیار ساده است و نمای زیباتری به عقب خودرو می دهد.

 

درپوش اکسل عقب (کد L155) قیمت (تومان): ۲,۵۰۰
اجرت نصب: 
tondar-dcar-ir-61
مشخصات: اکسل عقب تندر به علت ارتفاع بلند این خودرو در معرض دید قرار دارد و درپوش اکسل عقب نمای بهتری به این قسمت می دهد.

 

قالپاق تو رینگی (کد L156) قیمت (تومان): ۶,۰۰۰
اجرت نصب: 
  tondar90-dcar-ir-67
مشخصات: این نوع قالپاق روی پیچ های چرخ قرار می گیرد که بصورت پیشفرض در تندرهای با رینگ اسپرت وجود دارد.

 

10 دیدگاه‌ها

  1. سید محمد علی

    سلام نحوه خریداری از این سایت به چه شکلی اه ؟ اصلا برای خرید اپشن های ال ۹۰ رو دارید ؟

  2. من فقط میخوام بدونم که پس این ماشین از خودش چی داره همه چی رو که باید خودمون بخریم

    • داداش اینارو دارن بعضی ها در میارن که ماشینو بفروشن واسه ماشین جدیدشون بزارن

  3. اسماعیل سعیدی

    سلام .چطوری امکان خرید انلاین وجود دارد

  4. با سلام لطفا نحوه خرید و تماس با شما رو هم درج نمیایید بدونیم چجوری و از چ طریقی باید خرید انجام داد

  5. پست بسیار خوبی بود ، بدونی چی توی بازار هست خیلی کمک می کنه

  6. سلام و درود
    از راهنمایی جذابتون سپاسگزارم – خوب و سلامت باشید و بمانید

  7. سلام وعرض ادب
    روش خرید را اعلام بفرمایید

  8. خیلی مفید بود ممنون
    لطفا به هم کاملی و شفافی راجع به موتور و سایر کارهای فنی راجع به این ماشین توضیح دهید مثلا چه تسمه تایمی خوبه یا چه روغنی مناسبه و قطعات دیگر .سپاس فراوان❤❤❤❤👍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *