صفحه اصلی / اخبار خودرو / نمایش پروتوتایپ سیویک هاچ‌بک
در هنگام تصادف چه باید کرد؟

نمایش پروتوتایپ سیویک هاچ‌بک

درحالی‌که سیویک ۵ در جدید معرفی جهانی خود به شکل پروتوتایپ را می‌گذراند، هوندا می‌خواهد ما بدانیم که مدل آماده‌ی تولید چگونه خواهد بود.

Honda Civic Hatchback Prototype

Honda Civic Hatchback Prototype

هاچبک جدید ۳۰ میلی‌متر عریض‌تر،۲۰ میلی‌متر پایین‌تر و ۱۳۰ میلی‌متر طویل‌تر از مدل کنونی و همچنین دربرگیرنده‌ی چرخ‌های پهن‌تر خواهد بود. طبق گفته‌های هوندا، این موارد به خودرو اجازه خواهند داد که حالتی پایدار و مطمئن بیابد و به لطف طراحی برانگیزاننده و جدید خود ظاهری دینامیک داشته باشد.

Honda Civic Hatchback Prototype

Honda Civic Hatchback Prototype

Honda Civic Hatchback Prototype

Honda Civic Hatchback Prototype

در جلو، سیویک جدید با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر دیده می‌شود، چراغ‌های جلوی Led به همراه لامپ‌های روشنایی روز نیز به‌خوبی در جای خود قرارگرفته‌اند.

Honda Civic Hatchback Prototype

Honda Civic Hatchback Prototype

Honda Civic Hatchback Prototype

Honda Civic Hatchback Prototype

در عقب خودرو چراغ‌های LED به شکل C قرارگرفته‌اند که آن را از هر خودروی دیگری متمایز می‌کند. سپر نیز ترکیبی از خطوط زاویه‌دار و چین‌دار است که استایلی تهاجمی دارد و با آنچه معمولاً از هوندا دیده‌ایم قدری متفاوت است.

Honda Civic Hatchback Prototype

Honda Civic Hatchback Prototype

Honda Civic Hatchback Prototype

Honda Civic Hatchback Prototype

“ما می‌دانیم باید خودروی خلق کنیم که قابل‌توجه و برجسته باشد، خودرویی که رقبای سنتی اروپایی را به چالش بکشد و درعین‌حال به ریشه‌های اصیل سیویک وفادار باشد.” این‌ها صحبت‌های رئیس پروژه آقای Daisuke Tsutamori است: حاصل کار، پیوندی یکتا از طراحی متمایز و اسپورت و پاداش آن سواری دینامیک و پویا و تطبیق‌پذیر است.

سیویک هاچبک جدید با سه گزینه‌ی انتقال قدرت به میدان خواهد آمد: دو نمونه‌ی ۱ و ۱٫۵ لیتری VTEC مجهز به توربوشارژر و یک پیشرانه‌ی بازنگری شده‌ی دیزلی ۱٫۶ لیتری.

Honda Civic Hatchback Prototype

Honda Civic Hatchback Prototype

Honda Civic Hatchback Prototype

Honda Civic Hatchback Prototype

پیشرانه‌های بنزینی کاملاً ساختار و سیستم‌های توربوی توسعه‌ی یافته‌ی جدید و تکنولوژی حرکت متغیر سوپاپ‌ها رادارند، بنابراین ما شاهد کاهش اصطکاک و بهبود خروجی پیشرانه و کارایی محیط زیستی هستیم. در حقیقت، هوندا در حال استفاده از کلمات “طبقه‌ی پیشرو” برای اشاره به این موارد است، اما ما منتظر خواهیم ماند تا زمانی که آن‌ها اعدادی را به ما نشان دهند که ادعاهایشان را اثبات کند.

Civic-P24

Civic-P23

Civic-P22

Civic-P18

دهمین نسل سیویک هاچبک به‌صورت انحصاری در اروپا ساخته خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *