صفحه اصلی / موتور سیکلت / هیولای کاوازاکی، حریف می‌طلبد

هیولای کاوازاکی، حریف می‌طلبد

چندی پیش، کمپانی مطرح و خوش نام موتورسیکلت سازی کاوازاکی (کاواساکی) از یکی از جدیدترین محصولات خود در اسپانیا رونمایی کرد. این کمپانی ژاپنی با ایجاد تغییرات نسبتا مهمی در مدل‌های قبلی نینجا ZX-10R که شاکله اصلی آن مربوط به سال ۲۰۱۱ بود، مدل جدیدی را برای سال ۲۰۱۶ ارائه کرده تا کاوازاکی دوستان که هیچ، تمام موتورسیکلت دوستان را به‌وجد بیاورد.

2016 Kawasaki Ninja ZX-10R۲۰۱۶ Kawasaki Ninja ZX-10R

2016 Kawasaki Ninja ZX-10R Official۲۰۱۶ Kawasaki Ninja ZX-10R Official

2016 Kawasaki Ninja ZX-10R۲۰۱۶ Kawasaki Ninja ZX-10R

2016 Kawasaki Ninja ZX-10R۲۰۱۶ Kawasaki Ninja ZX-10R

بعد از آنکه اخبار این موتورسیکلت در سایت‌های مطرح جهان قرار داده‌شد، ما هم تصمیم گرفتیم که بررسی آن را در پدال برای شما مخاطبان عزیز قرار دهیم. در این بین و تا قبل از آماده شدن بررسی نینجا ZX-10R جدید، تیزری از این موتورسیکلت قدرتمند توسط کمپانی منتشر شد. تیزری که ابتدا قرار بود آن را هم به متن بررسی ضمیمه کرده و با هم منتشر کنیم، اما راستش را بخواهید دیدن این ویدئوی زیبا از قدرت نمایی نینجا ZX-10R که با قدرت ۲۰۷ اسب بخار (از انجینی به حجم ۹۹۸ سی‌سی) مشغول خود نمایی روی پیست است. به قدری برای خودم جذاب بود که نتوانستم تا زمان آماده شدن متن بررسی، برای انتشار آن صبر کنم؛ پس تصمیم گرفتیم که این ویدئو را برای شما دوستان روی سایت قرار دهیم تا بعدا و سر وقت، به سراغ بررسی آن برویم.

2016 Kawasaki Ninja ZX-10R

2016 Kawasaki Ninja ZX-10R

2016 Kawasaki Ninja ZX-10R

جالب این جاست که بهترین سوپر اسپورت حال حاضر دنیا، نینجا H2R است که با قدرت ۳۰۰ اسب بخار یکه تازی می‌کند و آن هم به همین کمپانی کاوازاکی تعلق دارد، اگر اوضاع به همین شکل پیش برود باید منتظر باشیم تا کاوازاکی، عنوان‌های بهترین و قدرتمندترین موتورسیکلت‌ها را یک به یک از آن خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *