صفحه اصلی / اخبار خودرو / تیغ تیز دونالد ترامپ بیخ گلوی فورد!

تیغ تیز دونالد ترامپ بیخ گلوی فورد!

با کمپینی غیرعادی و ایده‌هایی خانمان‌برانداز، کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا یعنی دونالد ترامپ این بار خشم خود را روی فورد متمرکز کرده است! پس‌ازاینکه فورد از برنامه‌ی سرمایه‌گذاری خود در مکزیک خبر داد، ترامپ با عصبانیت به این تصمیم واکنش نشان داد.

trumpford
ترامپ گفته است:این معامله یک رسوایی کامل است. سیاستمداران متقلب ما و کسانی که آن‌ها را کنترل می‌کنند الآن دارند به ریش همه‌ی شهروندان آمریکایی می‌خندند. ترامپ در ادامه‌ی اظهارات جنجالی خود می‌افزاید:تا زمانی که مذاکره بر سر تجارت آزاد امریکا و به‌منظور تأمین شرایط مناسب برای کارگران آمریکایی ادامه یابد، این شرایط برقرار خواهد بود.

فورد واکنشی سریع به این اظهارات ترامپ که پس از اعلام سرمایه‌گذاری ۱٫۶ میلیارد دلاری در مکزیک انجام شد نشان نداده است. فورد تا پایان دهه‌ی حاضر بیش از ۲۸۰۰ شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد.

trump_flicker_face_yess
سرمایه‌گذاری فورد پس از نود و یکمین سال حضور این خودروساز در مکزیک صورت می‌گیرد و البته نوع خودروهایی که در این کارخانه‌ی جدید ساخته خواهند شد هنوز مشخص نشده است. مکزیک چهارمین سایت بزرگ تولیدی خودروی فورد پس از ایالات‌متحده، چین و آلمان به شمار می‌رود. خودروهای تولیدی مکزیک نیازهای مردم امریکا، کانادا، چین و آمریکای لاتین را تأمین می‌کنند.

ford-grille_653
منبع: carscoops

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *