صفحه اصلی / بررسی و مقایسه / دو کروز متفاوت شورولت در یک سال

دو کروز متفاوت شورولت در یک سال

دو کروز متفاوت شورولت در یک سال : شورولت در سال ۲۰۱۶ دو نسل متفاوت کروز را با هم به بازار عرضه می‌کند. درواقع این دو خودرو هر دو مدل‌های کروز اما از دو نسل متفاوت هستند و در برخی از بازارها نسل جدید و در برخی دیگر نسخه فیس لیفت نسل قبلی و در جاهایی درکنار هم به فروش می‌رسند. این موضوع دلایلی چند دارد. از جمله استقبال از مدل قدیمی هنوز خوب است و همچنین تغییر همه خطوط تولید این مدل در نقاط مختلف دنیا به یک‌باره، کار دشواری است.

دو کروز متفاوت شورولت در یک سال
دو کروز متفاوت شورولت در یک سال

قیمت پایه مدل ۲۰۱۶ کروز از ۱۷۴۹۵ دلار آغاز می‌شود. این خودرو تازه اوایل سال آینده روانه بازار می‌شود. در عین حال نسل دوم این خودرو به عنوان یک محصول جانبی همچنان در سال ۲۰۱۶ و با قیمتی ۵۰۰ دلار ارزان‌تر تولید می‌شود و این همان روندی است که مثلاً اینفینیتی با مدل Q40 پی می‌گیرد و خریداران خوبی نیز دارد.

2016 Chevrolet Cruze۲۰۱۶ Chevrolet Cruze

2016 Chevrolet Cruze premier۲۰۱۶ Chevrolet Cruze premier

2016 Chevrolet Cruze RS۲۰۱۶ Chevrolet Cruze RS

مدل جدیدتر کروز با طراحی آئرودینامیک و حذف خطوط تند و تیز، کاهش وزن و استفاده از موتور ۱٫۴ لیتری توربو همراه با یک گیربکس شش سرعته دستی در مدل پایه ارائه می‌شود. این مدل با یک دوربین دید عقب، سیستم سرگرمی با نمایشگر ۷ اینچی لمسی سازگار با کارپلی اپل و اندروید اتو ارزان‌ترین مدل خواهد بود. مدل اکو نیز حذف شده است.

2016 Chevrolet Cruze۲۰۱۶ Chevrolet Cruze

2016 Chevrolet Cruze with carplay۲۰۱۶ Chevrolet Cruze with carplay

2016 Chevrolet Cruze۲۰۱۶ Chevrolet Cruze

افزودن گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک قیمت این خودرو را به ۱۸۹۹۵ دلار می‌رساند و البته بالاترین تریم با سیستم‌های ایمنی نظیر هشدار نقاط کور و ترافیک از عقب و هشدار برخورد از جلو و هشدار خروج از لاین جاده و اتصالات وای فای و LTE جمعاً ۲۳۹۹۵ دلار به فروش می‌رسد.

2015 Chevrolet Cruze Facelift۲۰۱۵ Chevrolet Cruze Facelift

2015 Chevrolet Cruze Facelift

2014 chevrolet cruze diesel interiorchevrolet cruze diesel interior

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *